點擊播放按鈕可將文章「唸」出來喔!
 
本網頁線上語音由賽微科技股份有限公司提供
 點擊播放按鈕可將文章「唸」出來喔!
 
本網頁線上語音由賽微科技股份有限公司提供
 true-self
 
One of the characteristics of true-self is helping others without thought. It just like the cell in our body. Different cells accomplish their functionalities without any "thought".
 
自我

一個真正的自我的特點幫助他人而不思就像在我們的身體細胞不同的細胞完成它們的功能沒有任何“想法
 
 
點擊播放按鈕可將文章「唸」出來喔!
 
本網頁線上語音由賽微科技股份有限公司提供
 
 點擊播放按鈕可將文章「唸」出來喔!
 
本網頁線上語音由賽微科技股份有限公司提供
 
 1370356428-2612399748_m.jpg
 

From studying Len-Yan (  Shurangama Sutra ), I realize my true-self, the present me, and ultimate future. Using the right way to encounter the daily event, I can gradually reach the enlightment the true-self. However, what is the right WAY? Narrowly speaking,  accomplishing duties and routine work in daily life without expectation is a beginning. And helping others' learning from buhda's preaching is another. I try to move one dust at a time to purify myself. I have faith because truth will always defeat the false at any given time. Obstacle will disappear when you realize that you are the one create it.

Paul

從研究楞嚴經我意識到我真正的自我,本我,最終的未來。正確的方式來對應日常活動我可以逐步達到啟蒙真實的自我。但是,什麼是正確的方式狹義地講沒有預設的期望完成日常生活中的事情與盡責守本分是一個開始幫助別人學習buhda說教是另一回事。我試圖移動一個灰塵同時,淨化自己。有信心,因為任何給定的時間,真理永遠戰勝當你意識到你是創建障礙的,障礙將消失

 

  http://www.fodian.net/world/shurangama.html

 Shurangama Sutra

 

https://www.youtube.com/watch?v=a4Qj0oGxE3U&list=RDa4Qj0oGxE3U&x-yt-ts=1421782837&x-yt-cl=84359240&feature=player_detailpage

林子祥 葉蒨文 選擇

 

https://www.youtube.com/watch?v=kfKK5l3veFI&list=RDa4Qj0oGxE3U&x-yt-ts=1421782837&x-yt-cl=84359240&feature=player_detailpage

再回首/姜育恒  

arrow
arrow
    全站熱搜

    lichen1943 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()