本文引用自scl54321 -..第六感生死戀- 奔放的旋律

......

36937471_5.jpg 

 

 

第六感生死戀

Lonely rivers flow to the sea, to the sea

To the open arms of the sea

Lonely rivers sigh, wait for me, wait for me

I'll be coming home, wait for me

 

Oh, my love, my darling

I've hungered for your touch

A long, lonely time

And time goes by so slowly

And time can do so much

Are you still mine?

 

I need your love

I oh I need your love

God speed your love to me

Lonely rivers flow to the sea, to the sea

To the open arms of the sea

Lonely rivers sigh, wait for me, wait for me

I'll be coming home, wait for me

 

Oh, my love, my darling

I've hungered, hungered for your touch

A long, lonely time

And time goes by so slowly

And time can do so much

Are you still mine?

 

I need your love

I oh I need your love

God speed your love to me

 

寂寞的河 流向海洋 

流向海洋敞開的臂彎 

寂寞的河 聲聲嘆息 等著我 

我將踏上歸鄉的路 請等著我 

我的愛 我的摯愛 

我渴望妳的撫觸 

在漫長而寂寞的時光中 

時間卻緩慢地流逝 

時間可以改變一切 

妳 依然屬於我嗎? 

我需要妳的愛 

我需要妳的愛 

願上帝快將妳的愛傳遞給我 

寂寞的河 流向海洋 

流向海洋敞開的臂彎 

寂寞的河 聲聲嘆息 等著我 

我將踏上歸鄉的路 請等著我 

我的愛 我的摯愛 

我渴望妳的撫觸 

在漫長而寂寞的時光中 

時間卻緩慢地流逝 

時間可以改變一切 

妳 依然屬於我嗎? 

我需要妳的愛 

我需要妳的愛 

願上帝快將妳的愛傳遞給我

 

 

  

一輪明月 發表在 痞客邦 PIXNET

http://scl54321.pixnet.net/blog/post/352959755

arrow
arrow
    文章標籤
    lonely love
    全站熱搜

    lichen1943 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()